What's on your mind ?
25 MARCH 2012

Step Bro

Haii and Assalammualaikum all :) for the once again aku updated blog. so for this time is aku nak updated pasal seorang lelaki iaitu abang aku :p this is not my abang angkat okay but this is my stepbrother. he's full name is Ahmad Bariq Faqih Bin Bakrin . act kan aku taktahu nk updated pasal ape then die suroh updated pasal die . BIEE, AWAK JANGAN MARA EA SAYANG SAYE UPDATED PASAL DIE ;) okay countinue ~




he is my stepbrother. aku panggil die Amad or Abang Amad. die agak berisi and tinggi orang nyee. tinggi die macam Iqmal . okay aku pendek >.< first time aku jumpe die nie adalah die tepi tingkap ruma . mase tu die datang and mak dan abah takde dekat ruma so aku tak berani bukak pintu . kiteorang bebual kejap then die bla . Ehh, aku taktahu laa nak updated ape pasal mamat nie -,- i just can say yang die tinggi , berisi , sporting , banyak cakap and suke menganjing aku. jahat kan die -.-'' and one moree thing, die JANJI NAK BAGI AKU IPHONE AND BLACKBERRY !




erghhhh, otak aku stuckk ! byeee <3




p/s : Mohammad Iqmal , jangan mara saye updated pasal abang amad. he only my brother. that's all . only Bie in my heart :)