What's on your mind ?
25 MARCH 2012

Thank youu for with me for six months

Assalammualaikum and Haiiiiii readerssssss ! what's up ? babe babe babe babe ! kitee nak ceritaa niee . awak nk bace ? klau nak bace , teros kan pembacaan manakala yang rase muakkkkk , please gett lostt from my blogg :)

|
|
|
|
|
|
|
v

Tomorow is 20 / 3 / 2012 . that's means aku dengan boyfiee tersayang , MOHAMMAD IQMAL dah 6 months together gether . aku ade type 6 months tak tadii ? ade kan ? yesssss , tak di nafikan , selame 6 bulan nie bnyk dugaan yg mendatang *ayat mcm cibengggggg !

sometime kiteorang mesra , sometime kiteorang buad hal sndiri , sometime kiteorang bad mood . sampai kan kdang kdang sehari tak bertegor sapa XD Dia banyak pendam dgn perangai aku , aku pon bnyk pendam dgn prangai die . kiteorang saling pendam memendam .

although kdang kdang aku gerammmmmm dgn prngai die yang suke melayan ADEK ANGKAT tersyg diee tuu , tapi ape boley buad kan ? terpakse berpanas mate bace chat chat dorng yg terlalu mesra alam tuu :)

Youu all want to know smthng ? spanjang kteorang coup , die tak perna tunjok kan yg die jealous :) die jealous , die pendam . aku jealous ? haha , soryy Wa tak boley pendam . akuu akan mengamok . klau tk mengamok kt diee , adik adik aku yg jadik mangsa :) * i am a cruel sister <3

Haiii kite tak tahu nk story ape lagi . Boboi boyyy ^.^

for MySayang : iloveyouuu ! remember smthng , youu are the bestt boyfieee that i ever had <3