What's on your mind ?
25 MARCH 2012
haii lame tak jumpe lame tak meet lame tak bertemu kan? :)) sesungguh nyaa saya rindu awak semua terutama pakwe saya. awak tahu kan pakwe saya yang mane kan kan? okay dah aku malas nak bermadah. haii korang, now we go on to my story.
aku dah pindah kulai dah. erkk, aku taktahu ape name tempat aku duduk tu. yang aku tahu dari SALENG terosssssssssss jee jangan belok belok. then lepas dah merentasi beberape traffic light belok kiri lepas tuu sampai laa rumaa :D and dekat sane aku ade laa dapat beberape orang kawan. 2 perempuan, berape orang lelaki ntahhh! jiran sebelah aku nie sombong orang nyee. fom3 or fom4 aku taktahu laa. bile die nampak aku then buad dang, aku pon buad derk je laa kan :D

selame beberape minggu duduk dekat sane, ramai orang try nak "dekat" and membe dengan aku especially yang lelaki laa kan. aku buad ape? buad BODOH jee la kan. dekat sane sememang nyee amat membosankan. aku rase mcm dudok dekat hutan. but kekadang best laa jugak sebab sebab sebab sebab aku dapat dua tiga empat lima enam budak kechik untuk aku manja kan! wahaaa, terer kan aku.

the girl name is Nia. die nie manje dengan aku smpai kan selalu mintak dukung dengan aku. bile aku baru balik ruma then die nampak aku, dari depan pintu ruma, die akan lari pegi dekat aku then panggil " KAKAKKK FARAHHHH"

the boy name is Rikkiey. muke die agak kecina cinaan sikit. satu keburukan yang ade dekat die, die Langsung tak boley berenggang dengan aku. sometime ade laa jugak ke tidak selesaan bile die pelok aku sbb aku pompuan, die lelaki. tapi kan tapi kan! die comelll wooo ~ and die sanggop panjat tingkap rumah die then terjun dari tingkap tu semate mate nak suroh aku dukung die. nasib baik tak jatoh longkang ~

until here i'm talking about my story. byee

p/s: biee, HAPPY ANIVERSARY yang ke lima bulan isnin nie (20/2/2012) i love you and i really meant it :)