What's on your mind ?
25 MARCH 2012

i want getback my Capital i :')

Assalammualaikum and haii all. you know what? malam nie ialah malam yang membosankan! it was very very bored. aku taktahu nak buad ape malam nie. yang aku tahu kan sekarang nie, aku nak nyak orang sbb entah laa i dont know. ohhh this story is very boring. jadi sebelom korang bace entry nie aku nak ckap yang aku taktahu ape aku tulis and aku taktahu ape maksod aku tulis 0.o

actually hari nie aku rindu dekat Dia tapi taktahu laa kan Dia rindu dekat aku or tak sbb hari nie kiteorang text mcm ape -.-'' serious aku ckap, He is changing and i dont know why. taktahu laa kalau die betol betol berubah or this is just perasaan aku ajee. yang pasti aku rase aku semakin jaoh jaoh dan jaoh dari Dia.

and you know what? ade ura-ura menyatakan that he wanted to find a new girlfriend. ohhh kau nak tahu action aku bile denga semua tu? aku teros terdiam terpempan terkaku terdudok. and that's time mata aku masok habukk. Bullshit ! and after that aku teros tak focus study. but when i think think think, buad ape fikir bende alah semua nie sampai aku tak focus study?

macam aku cakap dekat Nada " i will love him even though he was dishonest with me. but if i may know him cheating, i want to end our relationship" and like i promise to him, Dia akan jadik the last boyfiee sampai aku fom5. no one else after this InsyaAllah (:


p/s: Biee, i want you to be like before boley tak? seriouslly i miss my old Biee :>